lördag 16 mars 2013

Här hittar du mig eller mina skärvor .


Inga mässor eller marknader inplanerade än så länge men däremot hittar Du mina skärvor ( och lite annat smått & gott från Saved & Remade ) hos :                 
            
Poplin, Hökensgata 7 ( upp mot Mosebacke) i Stockholm.

Wigerdals Värld på Krukmakargatan 14  ( Maria torget) i Stockholm
 www.wigerdal.com

 Living Thingshögst upp i Skrapan på Medborgarplatsen.

 Allsköns Goda Ting i Aspudden

 I Butiken Re Do Design, Kalmar kan du hitta skärvor från mig.

Dharma Undergroundwww.dharma-underground.se 

GIDLÖÖF mobles escandinaus vintage, Barcelona
www.gidloof.com  

 Delar av mina alster finns på  http://www.signerat.se/

 Blue Corner i Falun
 http://www.bluecorner.se/

Du är alltid välkommen att kontakta mig för " specialbeställning " av ditt eget favoritporslin.

Välkommen att mejla mig på:  lagerman@glocalnet.net  

Du kommer att hitta alla mina alster under namnet Saved & Remade snart, Skärvor ger lycka  är namnet för familjen / kollektionen porslins smycken.
/ MiaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar