måndag 29 augusti 2016

så kom hösten igen...

Hoppas ni alla haft en fin sommar!
Jag har haft det toppen, mycket ledighet, men lite nytt har jag fått gjort.

Har tyvärr haft och har krångel med datorn. Inget kul och mycket irriterande 
när man inte "kan själv"......

Ny mail : 
saved.remade@gmail.com
samma tel.nr 070 401 41 25
samma insta #savedandremade
och på facebook så klart

Nu till helgen hittar du Saved & Remade på Vintagemarknad
hos Lasse i Parken, Hornstull.
Mina smycken är med så klart, men även
tyger, kläder och lite prylar.
11 -16 är det öppet.

Förra helgen var det premiär för mig på Hötorgsterassen,
det var mycket trevligt.
Tack till Designmarknad Stockholm.

Förra veckan hade jag det årliga besöket av Mr Sawaguchi från Japan,
alltid lika trevligt.
Det blev som vanligt ett litet showroom i hemmiljö,












Ber om ursäkt för dåliga bilder,

här är några lite bättre, utan stress och utomhus från i somras:








Peace, Love & Återbruk
önskar
MiaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar